onsdag 16 maj 2012

DK

"Ett kontrakt på vift"

Äntligen har jag fått svar på undran, undran om hur lång tid är just "lång tid"?

Skattesedel och papper är skickat till M.A.C kontoret, Este Lauder i Stockholm stad. Ett litet hemskrivet brev skicka jag med då jag ifrågasatte om det har hänt något med mitt kontrakt eller om lång tid bara är lång tid.

Mejlen pingla imorse och pappren har anlänt till Este Lauder. Fick svar på vart mitt kontrat tagit vägen och utan överaskning är det strul på vägen. Det skall inte vara någon dans på rosor inte att nå dit man vill. Kontraktets väg:

"Kontraktet skall i 2 kopior skickas från Sverige till Danmark för att skrivas under av HR-chefen och Business Managern--> skickas tillbaka till Este Lauder-kontoret i Sverige--> skickas hem till min brevlåda för att signas av mig--> skickas tillbaka till Este Lauder för godkännande--> Redo för arbete"

I denna procedur har mitt kontrakt färdats till DK men av misstag har 1 av kopiorna missats att skrivas under av 1 person--> mitt kontrakt är återsänt till DK och skall skrivas under korrekt för att ankomma till Sverige rond 2.....

Den som väntar på något gott! supertaggad


Mac Shop/Cook collection



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar