fredag 16 mars 2012

Café Opera

"Egoboost Magazine och Moderna Tidskrifter fest på Café Opera"


Igår från kl 16:00-21:00 jobbade JAG och MATS ÖBERG, ansvarig för affärsutveckling och marknadsföring på  Makeupstudion och FÄRG, på Café Opera. Vi stod tillsammns med en rad av flera  andra företag och "dema" samt sålde av vårt egna Makeup märke Färg! Medans Mats höll i det mer ingående snacket om försäljning och vårt varumärke höll jag i Makeup biten och la Makeup på de som var intresserade och ville lära sig mer om hur och var man applicerar de produkter vi hade kampanj på massän.


Jag har inte haft så roligt på länge och trots enorm smärta i trampdynor (efter en klack på 5cm) så gör jag mer en gärna om detta jobb. Och som plåster på såren konkade jag hem på 3 Godiebags fylld med godsaker från mässans företag. En rad med Egoboost Magazine slank ned och delades glatt ut på dagens lektion!


Tack Egoboost, Mats Öberg och Makeupstudion/FÄRG. kiss&hug/MLI















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar