onsdag 21 december 2011

27:e Dresses

"Inspiration till höger och vänster".. Påväg över gatan, på jobbet, i havregrynsgröten, överallt flyger inspirationen som krockar mot hjärnkudden. Den fångar en och släpper en oftast efter att man glömt sig i den handling som pågick! 

[Mina favoriter, axelbandslöst.. insperationsteckning till framtida partyblåsa]


Ikväll åkte jag bussen hem från Sjukhuset, jag memorera tyst för mig själv om vilken tidigare hållplats jag var tvungen att gå av vid för att finna min cyckel som skulle ta mig hem.. Plötsligt kom jag på idén om röda läppar till morgondagen, "satan i gatan vad snyggt, om jag ändå hade den vita fake-pälsenfrån chicy.se, kanske att jag skall gör ett inlägg om de perfekt målade läpparna. sen slog de mig att jag skulle besöka tandläkaren och röda läppar får bli neutrala läppar utan tandkladd..." 

Bussdörren slog igen och jag åkte förbi den rosa cykeln utanför fönsterrutan... Svordom.#%&///%¤#¤%&



kiss&hug/Mli




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar