fredag 30 december 2011

Moroccan oil

Som Maria Montazami, Isabel Adrian, vänninor och bekanta, säger jag härmed att jag förespråkar den nya underbara, ljuvligt vårdande hårtrenden - Marockansk olja.

Min nutida hårrutin ser ut på följande vis:

Dag1 kväll-> Ricinolja i hårbotten, massera in-> sov på handduk! dag2 morgon-> schamponera hår, skölj ur->inpackning med rött färgpigment-> skölj,torka->Marockansk olja i längder-> låt självtorka.

Proceduren upprepas 2-3 ggr i veckan. 

Tissel och tassel om att kallpressad Ricinolja, som egentligen används för laxerande av tarm innan kirurgiska ingrepp, även skall gynna hårväxt med både näring och längd

Jag som fått dille på att skaffa mig långt hår kör en testperiod med Ricin i min hårvårdsrutin. 

Känslan om att utväxten kommer fortare än kvickt kan vara både inbillning eller resultat?!

Fr. vä. Isabel & Maria

kiss&hug/Mli



2 kommentarer:

  1. har läst om ricinolja också! vart köpte du din?

    SvaraRadera
  2. 500 ml Finns att köpa på Bodystore.com, mindre flaskor har de på apotek!

    SvaraRadera