lördag 17 december 2011

Klimatsmart med klang

"Ett kompakt sortiment, skräddarsytt för kvinnor i norden"


Att vara klimatsmart är étt vidare begrepp än moder jord. "Cliniderm Face Care är ett kompakt och optimerat sortiment. Med få och effektiva produkter underlättar det att enkelt skräddarsy sin egen hudvård anpassat för det nordiska klimatet." -  Cliniderm presenterar sin hudvårdsserie för den nordiska kvinnan.

Efter att min ansiktshy gått i total strejk och skapar uppror, med nya kvisslor, rodnad och gigantiska var-berg så har jag bestämt mig för att slopa min gamla Clinique-serie och utrösta mig med Cliniderm.

En rosa serie för normal/torr hy skall få skölja fram bland hudlager och föredettingar till kvisslor. Låt resultat flöda !

kiss&hug/Mli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar