onsdag 14 december 2011

Kaotisk arbetsplats till blogguppbyggnad

Tjingsing! Ett kort utkast om att mammas nya pärla har födds. Bloggen som skall följa mig troget i mitt traskande på Stockholms välsvarvade gator...Sitter och skissar på "face charts" som skall pryda min header och piffa upp denna kaotiska arbetsplats till blogguppbyggnad.

Ett första inlägg utan min bloggexpertis Gisela. Att börja blogga kan jag tro är lika svårt som att regelbundet börja gå på gym, motit, svårt och stessigt. Men när man väl upptäcker bloggandes glans är det de samma som att upptäcka läckerbiten på löpbandet bredvid.

Kiss&hug/ Mli

2 kommentarer:

  1. å min lilla pärla! gulligt att du har bild på dig o mig <3 PS. du skriver bra

    SvaraRadera
  2. Satans vad snyggt det kommer bli Mli, det känner jag på mig nu när jag såg dina bilder!

    SvaraRadera