måndag 30 januari 2012

Bree

"Efter att ha fått smeknamnet Bree av vänner känner jag mig som en riktig rödhårig..."

En liten försmak på läran om varmt, kallt och hårfärgens betydelse uppenbarades idag när jag fick sitta modell..

Om man bara tittar på min hy är jag gul kanske en pytte aning grönt i underton. Men tack vare mitt rosenröda hår får jag en uns från den rosa-serien för att se frisk och välmående ut. Om jag hade gått på gult och grönt hade jag blivit neutral alltså grådaskig i ansiktet.

Verkar krångligt, en hel vetenskap att plöja igenom.. Som tur är vi inte framme vid detta än.
Oavsett underton älskar jag att vara Bree. Kiss&hug /Mli

Andra kvinnor med rosor i hår:

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Linni, hur har du det i huset ? och hur fungerar serumet med hjortron på dig? kiss&hug

      Radera