lördag 21 januari 2012

INBROTT

Gjorde mig ett litet inbrott här på miss Carlbergs blogg och som ni ser fick hon sig en ny header och några bilder + hennes kontaktadress i menyn. Så ni herrar som läser, nu kan ni försöka få er en dejt med denna skönhet. Känner mig lite som Robin Hood, tar från dom rika och ger till dom fattiga, fast istället för pengar blir det lite kunskap inom grafisk design som jag delar med mig av. Det är hon värd efter alla dessa skönhetstips och andra läsvärda inlägg! Har fått känslan av att kvalitet går före kvantitet på denna blogg och ändå lyckas hon slänga ihop inlägg efter inlägg i toppkvalitet, kvinnan skriver ju som en gud.

När plugget börjar där uppe i storstadsidyllen hoppas jag på ytterligare skönhetstips och jag tror inte denna kvinna sviker oss, tycker vi ska buga och bocka för denna blogg, bättre än att läsa skönhetsbibeln för fasen!

Som hon själv brukar yttra sig, kiss&hug /Gisela



2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Åh tackar som skriver ! :) din skall jag kolla in eftersom namnet inger skönhet

      Radera