måndag 2 januari 2012

Vad om Elf ?




På sjukan har jag en sån underbart fantastisk arbetskollega som är en f.d utbildad hudterapeut, inte nog med att hon kan vara en av de männsikor som får mig att skratta mest så har hon tipsat mig om världens grej!
Hon och hennes dotter hade beställt massor av gör billigt smink från Storbrittanien som visade sig vara av märket E.l.f (eyes,lips,face).

Nog för att jag hört talats om E.l.f men aldrig testat, jag var ju absolut tvungen att klicka in på deras hemsida, här, för att se vad det var frågan om?! Och det verkar ju stämma det är helt sjungande priser på deras produkter ex. Foundations pensel 16:- läppglans 15:- läppstift för 10:- och ramsan fortsätter....

Nu när jag bor hemma och skall flytta om mindre än 14 dagar så vågar jag inte beställa hem något innan jag bosatt mig i Stockholm i det fall att jag inte hinner få produkterna! Längtar tills jag flyttat för då skall jag beställa smink i mängder, testing av E.l.f väntar med spänning'


kiss&hug/Mli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar