söndag 1 januari 2012

Roses are red

Ens hår behöver näring för att glänsa, leva och se välmående ut. Ett färgat/behandlat hår behöver extra av all näring för att kunna fortsätta se glansigt, levande och välmående ut'. 

Om man har valt att färga sitt hår tycker jag personligen att det är superviktigt att underhålla sin färg för att den skall se så optimal ut så länge som möjligt mellan färgningarna. 

Med en extrem-färg som mitt knalligt röda hår behöver man en uppfräshning som håller det knalligt hela veckan lång, månaden och året.

Mitt tips är att pigmentbomba håret samtidigt som du ger det en näringsmässig inpackning. 

Jag använder: "Revlon Professional Nutri Color Creme 600 Fire Red", varje gång jag tvättar håret (ca 2ggr/veckan) antingen enbart den eller så blandar jag ut en klick med vanlig inpackning/balsam.


kiss&hug/Mli



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar