måndag 30 januari 2012

Rödluvan

Efter dagens lektion har vi fått en "wakeup call". Första samtalet med läraren och tack för att de finns och vet allt i förväg.. Uppsoppad efter helgens störtlandnig och sammanbrott.

Jag kan säga så här att trodde man att man var hyfsat haj på att sminka innan så har någon tagit den tanken och slängt den i sopptunnan. All ny teknik och kunskap denna veckan har tagit ut sin rätt - ilska frustration och känslan av värdelöshet har infunnit sig!

Detta är en helt normal reaktion fick jag till mig idag, känns skönt. Då slipper jag lägga mig på golvet och hoppas på döden!

Känslosamt inlägg- ibland behöver man ventilera sig.

Mål denna veckan: skriva cv och söka extra på face, Mac, make up store och liknelser! Kiss&hug/mli



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar