onsdag 18 januari 2012

Fjun, fjädrar och glitter

REA- hysteri. Jag har länge gått och täntk på mellandagsrean som går och hägrar, det är inte lätt att slita sig från tanken när shoppingtanken stått tom länge. Sparandet för ett Stockholms liv i mer lyx än vardag har gjort mig snål. Igår gick jag ned till Centrummet här där jag bor, oj vad rea dom hade, jag kan kalla det ett smart drag att shoppa då alla andra har fyndat klart. Toppar, byxor, jackor, klänning handske och vante, alla godisgott längst bak som inte vågats rea ut innan hänger nu fram på stången för ringa 70%. 

En hel del sjuttis-femtis fynd, nerprutade gymskor och denna Socker-dröm för hel pris. Men vilken skönhets-glitter-2000tals kvinna kan motstå Fjun, fjädrar och glitter i kombination. Synd att läpparna inte var målat i Fuschia, ett stift som måste införskaffas. Dock en Restylanekopia av läppar har lyckats framkallas. kiss&hug/Mli


Underbar retro-topp, vitt, fjun och glitter (bilden är inte helt rättvist, silvertrådarna syns ej!)



1 kommentar: